Peace be upon you

My photo
"Sesungguhnya aku menasihati kamu bukanlah beerti aku yang terbaik dari kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dari kalangan kamu kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah bila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." [Imam Hassan Al Basri]

Da'i Nada - Astaghfirullah

Assalamualaikum w.b.t

Saja nak share lagu yang menjadi favourite aku untuk dengar sekarang. Cc to Ameer Faris sebab dia yang bagi tau tajuk lagu ni. Zaaaass layaann ;)

Da'i Nada - Astaghfirullah 


Astaghfirullah robbal baroyaa
Astaghfirullah minal khothooya
Robbiy zidniy ‘ilman naafi’aa
Wawaffiqnii ‘amalan soliha 2x

Allah Tuhanku Ampuni Hamba
Dari Segala Salah dan Lupa
Akulah Hamba yang Lemah Iman
Harap Ampunan Engkau Curahkan 2x
Ya Allah

Setulus Doa Aku panjatkan
Semoga rahmat Engkau limpahkan
Pada ibuku juga ayahku
Yang melahirkan membesarkanku
Bagi mereka guru-guruku
Jasa tercurah selalu untukku
Ya Allah

Berilah hamba ilmu berguna
Untuk pelita di dalam jiwa
Kuatkan iman di dalam dada
Tunduk patuh pada-Mu semata 2x
Ya Allah

No comments: